Klacht: Onvriendelijkheid

op 09 juli 2012 over The Readshop in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing vind The Readshop  Zoetermeer het niet nodig om vriendelijk tegen de klanten te zijn. Het is mij al meerdere malen opgevallen dat de eigenaar en het personeel zich laagdunkend over klanten uitlaten die de winkel net uit zijn. Zij het omdat ze te stom zijn om met het OV-chip lade automaat om te gaan,of omdat een klant iets niet heeft begrepen. Het TNT dependance personeel vind het niet nodig een klant te begroeten of vriendelijk te bejegenen, vind thee drinken of privé tel. gesprekken belangrijker dan een klant aan te kijken of te woord te staan.Het is gewoon schandalig.

Gewenste Oplossing:

De eigenaar/ondernemer dient zich te realiseren dat WIJ klanten voor zijn salaris zorgen. Tijdschriften,Cigaretten en postzegels kunnen wij desnoods ook bij de VRIENDELIJKERE Supermarkt kopen.En voor post kunnen wij ook naar een andere wijk gaan. WIJ als klant zijn NIET van hem afhankelijk. Zelfs in 2012 mag en moet een ondernemer e personeel vriendelijk zijn en service verlenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Garuda64