Klacht: Onvriendelijke werkers

op 30 november 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kom al zo lang bij de action sinds dat de winkel bestaat.
Ze hebben er echt hele leuke en goedkope spullen.
Ik kom altijd met paar volle tassen thuis.
Maar nou is het mij opgevallen dat er bij elke action waar ik ook kom, snauwerige personeel werken.
Als je iets niet kan vinden en je wil vragen waar het ligt. Krijg je een snauwerig antwoord en ze lopen eens niet mee om te laten zien waar het product ligt. En ook de personeel die achter de kassa zitten.
En het zijn mensen in mijn omgeving ook opgevallen dat er snauwerig personeel werkt.
Nou ben ik normaal niet van het klagen.
Maar dit moest ik toch even kwijt.

Ik ben er van gediend om normaal en met respect behandeld te worden. De klant is immers koning. Dat heb ik op mij werk ook zo geleerd.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janey.