Klacht: Onvriendelijke verkoper/eigenaar

op 06 juli 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Vandaag ben ik een jaar nadat ik een dji Drone kocht bij Toemen opnieuw naar de winkel gegaan om er de laatste versie phantom 4 aan te schaffen. Aangezien ik zelf een bedrijf run en zodoende erg weinig tijd heb om vanuit Limburg naar den Bosch te reizen had ik me er erg op verheugd even in de zaak rond te snuffelen.
Bij binnenkomst werd ik begroet door de verkoper/eigenaar van de zaak. Al snel viel mijn oog op de dji phantom 4 zoals ik die al uitgebreid op internet had bekeken. Op het moment dat ik het toestel vastpakte om het beter te kunnen bekijken werd ik onmiddellijk op strenge toon toegesproken het toestel vooral niet aan te raken. Ik probeerde nog aan te geven dat ik zelf met de phantom 3 wist om te gaan omdat ik die reeds in mijn bezit heb, maar de toon bleef onvriendelijk en mij werd wederom gewezen op het delicate aspect van de drones en dat ik er vanaf diende te blijven. Erg teleurgesteld in de manier waarop ik werd tegemoet getreden ben ik kwaad de winkel uitgelopen. En eerlijk gezegd vind ik het gewoon onbehoorlijk om zo met klanten om te gaan. Mijn gevoel zegt me dat ik de moeite niet meer moet nemen om naar den Bosch te reizen om er een Drone aan te schaffen, maar eerlijk gezegd voel ik de behoefte iedereen te waarschuwen die deze winkel bezoekt om vooral niets vast te pakken en er misschien eigenlijk ook maar niets te kopen.
Het zijn immers erg delicate producten die drones!!!!!!!,

Jammer maar dat lijkt me niet te herstellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucpaquay