Klacht: ONVRIENDELIJKE MEDEWERKER

op 20 december 2017 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Ik kwam rond 18:15 vandaag bij de Kiosk op Utrecht Centraal spoor 8-9. Er stond een dame daar met een uitlating dat ze er geen zin meer in had. Geeft al niet bepaald een fijn gevoel geholpen te worden. Vervolgens vraag ik om mijn aankoop pakt mevrouw zelf de verkeerde waarna ik haar corrigeerde voor de goede. Geeft zij mij nog is de schuld ervan. Vervolgens zeg ik weer dat ik de goede zei maar mevrouw mij blijkbaar niet heeft gehoord. Zij negeerde mij hierna weer. Klaar met de aankoop krijg ik niet eens een “fijne dag nog” daar in tegen draait mevrouw om en gaat verder met haar dingen. Op dat moment ging het mij iets te ver. Ik vertelde toen aan mevrouw dat het voortaan misschien iets vriendelijker kon. Mevrouw ging toen een discussie met mij aan en er alleen maar tegenin. Terwijl een gemeende “sorry” al op prijs werd gesteld. Het is dat ik mijn trein moest halen, anders had ik ter plekken kiosk gebeld om te vertellen dat ik dit absoluut niet klant vriendelijk vond!

Ik heb altijd geleerd dat klant vriendelijkheid 1 van de belangrijkste factoren zijn. Op zo een manier kom ik liever niet meer naar de Kiosk op spoor 8-9 en ga ik liever naar de concurrent waarbij het misschien iets minder lekker is en iets langer duurt. Graag even de medewerkers erop attenderen dat ze klant vriendelijkheid niet moeten vergeten. Verliest u trouwen klanten mee

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.N.R.J.