Klacht: onvriendelijk personeel

op 30 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was vandaag met mijn dochter in de action in cuijk ze zat in de buggy een flesje te drinken. Er kwam een medewerker naar ons toe met de mededeling dat mijn dochter niet mocht drinken in de winkel omdat als de inspectie kwam action hier een boete voor zou krijgen! te belachelijk voor woorden ben nog nooit zo boos geweest!

als de desbetreffende medewerker voortaan z'n mond houd en niet van die onzin uitkraamt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucygrens1988