Klacht: Onvriendelijk en winkel vroegtijdig sluiten

op 19 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goeiedag,
Ik ben zaterdag bij jullie geweest in houthalen. Het was 17:50 en ik mocht de winkel niemeer betreden. De verantwoordelijke stond voor de deur en zei dat dat de winkel gesloten was. Ik zeg tegen mevrouw dat het 17:50 is. En zei antwoord zeer bot tegen mij dat het op haar klok 18uur is. Er waren zelfs klanten die mij hebben proberen te verdedigen dat het nog geen 18uur is. Maar zei weigerde hierop in te gaan. Ik ben normaal echt niet de persoon die een klacht gaat doorgeven. Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Omdat ik vind dat ik voor de volle 100% recht in mijn schoenen sta. En vooral omdat mevrouw zeer kortaf en bot was tegen mij. Ik zou hier graag meer over horen

Met vriendelijk groete,

Cops Vincent

Ik vindt dat een compensatie hier op zijn plaats is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vince1991