Klacht: Onvolledige informatie over bestelde plissé gordijnen

op 24 januari 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

We zijn naar de winkel gegaan om verduisterende plisse gordijnen te bestellen. De man die ons heeft geholpen heeft echter niet verteld dat de achterkant wit is. Dus de kleur die we hebben uitgezocht is voor de helft een andere kleur.
Ja, we hebben het staaltje zelf uitgekozen maar wisten niet dat de achterkant wit is. Dit is ons niet verteld. Vrienden hebben precies hetzelfde meegemaakt. Ze hebben ons dit verteld waarop we meteen contact met de winkel hebben opgenomen. En dan zeggen ze doodleuk dat de productie al in gang is gezet en er geen weg terug is.

We hebben aangegeven dat we tevreden zijn met een oplossing van dit probleem. We willen dus geen verduisterende plisse gordijnen aangezien we geen witte achterkant willen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:19 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Uw klacht is al langere tijd geleden op de website van klacht.nl geplaatst. Klachten die langer dan zes maanden open staan op deze website, zijn niet meer actueel. De klacht wordt om die reden afgesloten met deze melding. Wanneer u een nieuwe klacht heeft, kunt u zich altijd richten tot de klantenservice van Roobol. Op maandag tot en met vrijdag is de klantenservice telefonisch bereikbaar via 0180-644644.

Jaap | Roobol Woontextiel B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Ruijschop