Klacht: Onvoldoende werkende accu’s relaxbank

op 17 juli 2016 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

In augustus 2015 een relaxbank gekocht met 2 afzonderlijke relaxfauteuils en 2 meegeleverde accu\’s. Deze werd in november 2015 afgeleverd. Reden dat ik voor accu\’s heb gekozen is omdat de bank midden in de kamer staat dus wilde ik geen snoeren over de vloer. Mij is toegezegd dat de opgeladen accu\’s het 3 tot 4 weken zouden doen. Helaas is dat een utopie. De accu\’s gaan echter 3 a 4 dagen mee. Met als gevolg dat er regelmatig snoeren over de vloeren lopen. In de eerste plaats zeer onveilig voor mijn kruipende en spelende kleinkinderen en daarnaast een afschuwelijk gezicht! Vanaf november ben ik bezig om samen met Chateau d\’Ax tot een oplossing te komen. Tot 4 x toe heb ik nieuw accu\’s gekregen maar geen van allen hebben tot nu toe voldaan aan de afgesproken tijdsduur. Vorige week kreeg ik te horen dat Chateau d\’Ax het accuprobleem niet kan oplossen. Ik heb gemeld dat ik de aankoopovereenkomst wil ontbinden omdat niet is voldaan aan de afspraak en eis die ik bij aankoop heb gesteld. Chateau d\’Ax meldt dat ik bij DMG (De Mandenmakers Groep) moet zijn omdat de betaling bij aflevering van de bank in november door mij aan DMG is gedaan en niet aan Chateau d\’Ax! Als ik naar mijn koopovereenkomst kijk staat daar toch echt de naam van Chateau d\’Ax op en niet van DMG!!! Ik vraag me af of hier een machtsspel wordt gespeeld? Of afschuiven van verantwoordelijkheden? Ik noem dit onprofessioneel handelen waar ik als klant de dupe van ben. Chateau d\’Ax is nog niet klaar met mij!

Zoals ik heb beschreven na 4 x nieuwe accu\\\\\\\'s te hebben aangeboden gekregen wil ik nu mijn aankoopbedrag van 3.570 euro terugkrijg!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Volders