Klacht: Onvoldoende reactie medewerkster bij diefstal tas

op 29 september 2017 over Movie Park Germany in de categorie Attractiepark

Vandaag waren wij in moviepark. We bezochten daar een attractie. Die draaimolen die omhoog gaat. Doordat het rustig was in het park wisten we dat alleen wij en 2 andere jongens erin zaten. Ik vond voor het starten van de attractie dat ze nogal lomp met het karretje om gingen, dus voelde me hier niet super prettig bij. Hier werden ze echter niet op aangesproken.
Wij hadden onze tas in de daarvoor bestemde kast achter gelaten. Maar bij terugkomst was deze weg. De medewerkster bij de attractie reageerde hier nauwelijks op. We weten dat het achterlaten van tassen op eigen risico is. Maar nu heeft mijn vriend de jongens uit een andere wachtrij moeten plukken.
Enkel om de tas terugvragen zat er niet in want de jongens deden net of ze ons niet begrepen. Door de medewerkster werd ingevuld dat ze mogelijk een zelfde soort tas hadden. Maar wij hadden gezien dat ze zonder tas achter ons in de wachtrij stonden, dus dit sloeg helemaal nergens op.

We hadden een actievere bijdrage van de medewerkster verwacht. We begrijpen dat ze niet zomaar de attractie kan verlaten. Maar helemaal niets doen lijkt me ook geen optie. Ze had er toch iemand bij kunnen roepen oid? We werden nu zelfs vuil aangekeken omdat mijn vriend de jongens zelf uit de andere wachtrij geplukt had. Maar wat hadden we dan moeten doen?
In de parkvoorwaarden staat zelfs dat er bij diefstal aangifte gedaan wordt. Maar met deze houding van de medewerkster zat er voor ons niks anders op dan onze eigen tas zelf terug te jatten.

Er had op zn minst iemand bij geroepen moeten worden. Het was beter geweest als iemand van de beveiliging ging controleren of de jongens onze tas op hun rug hadden hangen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Movie Park Germany

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Movie Park Germany nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoowltjuh