Klacht: Onvoldoende leging van vuilcontainers in de buurt

op 11 oktober 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Onlangs kreeg ik een boete voor het onjuist deponeren van een vuilniszak. De zak had ik naast de container gedeponeerd omdat alle vuilniscontainers in een radius van 100 meter vol waren. Normaal zou ik deze zak mee naar binnen nemen maar het betrof een dermate vieze vuilniszak met wc-resten i.v.m. een verstopping in de riolering. Ik merk vaker dat de containers volzitten en ik vind het zonde dat ik een boete moet betalen omdat de gemeente Rotterdam te laks omgaat betreffende het ophalen van vuil en legen van containers. Ik vond het al helemaal frappant dat ik aangesproken werd op mijn gedrag terwijl ik uitermate bereid ben om het afval op de juiste manier te deponeren wanneer ik daar de gelegenheid toe krijg.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn afval binnen een radius van 100 meter kan deponeren en geen boete ontvang voor het onjuist deponeren van afval omdat alle containers vol zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Veldhuis