Klacht: Onverwachtse klachten

op 16 juli 2019 over Stichting Woonpartners in de categorie Woningcorporaties

Stichting woonpartners is al enkele maanden bezig met het renoveren van de buurt, de waart etc. Echter is dit gesplitst in 2 delen. sectie 1 en 2 winter en zomer. In de winter is er flink gerenoveerd bij veel huizen, waartoe veel kosten zijn gemaakt, echter hebben de bewoners erg veel geklaagd over vieze muren, kapotte spullen etc, wat ook daadwerkelijk was! Nu sectie 2 aan de beurt was einde kosten erg hoog waren opgelopen bij sectie 2 kon dit natuurlijk niet nogmaals.

Renovatie begon, er is van te voren gekeken naar het huis wat de staat was: perfect geen gebreken. Echter diende deze wel zoals alle andere huizen mee te doen aan de renovatie : andere ramen, isolatie keuken en de badkamer .

Wij hebben begin 2017 een laminaat vloer gelegd, deze is compleet verwoest door de bouwvakkers ; dit hebben wij aangegeven aan woonpartners. Antwoord: dit is niet gebeurd door de bouwvakkers en hoort bij het proces van verbouwing. Oke prima kostenplaatje – 1500€ nieuwe tegels.

Toen begon de drama. Muren waren wit, waren onderhand zwart , maar niet door de bouwvakkers. Opnieuw laten verven – 2000 euro. Daar waren we niet mee eens, weer op ons bord ! Antwoord woonpartners: Wij huren dit dus wij hebben niks te zeggen en de koeten die aan het huis buiten de renovatie worden gedaan zijn voor ons, want wij beslissen uiteindelijk dat we weer gaan verven of een nieuwe vloer leggen.

Trap vol met cement, na 2x reinigen nogsteeds niet schoon! Aanvraag nieuwe trapvloer, antwoord: nou nee hoor dat is wel heel duur !! Ja inderdaad voor ons ook!

En zo nog meer kostenplaatjes zonder dat wij dit ooit hadden verwacht ! Woonpartners toont geen enkele medeleven in de situatie! Enkel veel onverwachtse kosten, en de hele buurt heeft hetzelfde geklaag!

Tegenmoetkoming van de kosten, schone nieuwe trap!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Woonpartners

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Woonpartners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Atrovatello