Klacht: onverschillig personeel en geen enkele reactie op mijn klacht

op 14 september 2018 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Enkele weken geleden heb ik een lange werkdag gehad met mijn man. Wij leggen vloeren en werken soms tot laat door. Omdat we snel naar huis wilde was eten bij Burger King bij de lucht op de A2 de enige optie maar helaas was dit een zeer teleurstellend bezoek. We hadden een super ongeinteresseerde medewerker die alles van begin tot einde fout deed. Dus uiteindelijk waren we nog laat terug omdat mijn man naar binnen moest om de bestelling te ruilen en zijn geld terug te vragen. Wat mij het meest stoorde was de onverschillige reactie van de medewerker die volgens mij zo stoned als een garnaal was. En omdat hij duidelijk geen zin had in zijn werk, waren wij alsnog laat thuis en had ik uiteindelijk ook nog geen apple pies zoals besteld, die ik overigens wel af had mogen rekenen. Ik was daar die avond zo van over de zeik dat ik een klacht heb ingediend. Nogmaals: de medewerker interesseerde het geen ruk en dat moet de manager ook gezien hebben want die had hem erbij geroepen toen mijn man onze bestelling kwam ruilen. Het feit dat BK nooit op deze klacht heeft gereageerd maakte me nog kwader.

Ik wil alleen maar mijn beloofde apple pies!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy666