Klacht: onverklaarbare eindafrekening

op 13 juli 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

80 vierkante meter, 4 dagen in de week verwarming uit ivm werk en dan nog een hoge eindafrekening krijgen. Ik betaal al rond de 90 euro aan voorschot en krijg nu een afrekening van 632 euro wat ik nog moet betalen over 11 maanden waarvan de blokverwarming in de nacht en in de zomer 4 maanden uitgaat. Totaal zit ik op 1629 euro over 11 maanden aangezien de afrekening over 11 maanden ging. Daarbij in de winter heb ik vaak mijn gaskachel aan en dus de verwarming erg laag staan. Ook wordt er gezegd dat ik in mijn slaapkamer heb gestookt wat absoluut niet waar is. Die knop heb ik nooit aangeraakt en is ronduit belachelijk. Mijn collega met een gezin van 2 kinderen betaald 1640 euro gas, electriciteit en verwarming over heel jaar en heeft veel groter huis. Ik word zwaar opgelicht hier en ga als ik geen inzicht krijg naar de rechter stappen. Dit kan nooit zoveel zijn.

Ik ben pas tevreden als het bedrag wordt kwijtgescholden, aangezien dit nooit zo hoog kan zijn. Hetzelfde geldt voor mijn buren die ook zwaar opgelicht worden door ISTA. Hele internet staan klachten over onbetrouwbaarheid. Schandalig dat dit nog niet aan banden is gelegd door de overheid.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 13 juli 2017 om 12:36 geantwoord