Klacht: Onveiligheid

op 11 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

We roken gaslucht. Dit gemeld bij de receptie en de mederwerker heeft zeer adequaat gehandeld. De medewerker heeft gebeld naar de technische dienst. Die persoon moest direct naar onze accomodatie komen om naar het probleem te kijken. Na 2 uur nog niemand geweest en wij weer naar de receptie om dit te melden. De medewerker heeft toen weer gebeld en de desbetreffende persoon die moest komen zat thuis te eten. De receptiemedewerker heeft toen iemand anders gebeld en die was er met een half uur. Het probleem was dat er een gaskraan openstond van een verdeelkast die geplaatst was tegen onze gehuurde mobilhome. Buiten dit incident waren er nog meer probleempjes binnenin de mobilhome, waaronder: losse kraan, waardoor wateroverlast, deurkruk los, deurtjes van kastjes schots en scheef, nicotinelucht in mobilhome.

Wij zijn eerder naar huis gegaan, omdat wij het gevoel kregen dat er ieder moment wel weer iets zou gebeuren. Ik vind niet dat wij moeten zeggen over hoe jullie dit moeten aanpakken, maar dit is geen reclame en service van Oostappen vakantiepark Droomgaard. Wij zijn tevreden als er tenminste een excuus zou komen en een evt. vergoeding/tegemoetkoming van Oostappen vakantiepark Droomgaard.

Alle klachten die gemeld zijn door fam.holswilder