Klacht: Onveilige verkeerssituatie

op 06 oktober 2016 over Gemeente Haarlem in de categorie Gemeente

Goedemorgen,

Ik wil nog terugkomen op uw besluit van mijn melding op 16-4-2016.
Aangezien de planten in de plantenbakken een dusdanige hoogte hebben bereikt is het uitzicht op het fietspad en de rijweg nóg slechter dus onveiliger geworden.

Mijn voorstel voor een veilige situatie te creëren is: terugsnoeien van de huidige planten, een lage plantensoort erin of de bakken weghalen.

Mvg R.Stoop tel: 0630789984

Geachte heer/ mevrouw R. Stoop,

Wij hebben uw melding openbare ruimte van 16-4-2016 afgehandeld.

Gegevens melding:

Onderwerp Onveilige verkeerssituaties
Locatie Zaanenlaan 28
Beschrijving Op de hoek Zaanenlaan en Middenweg staan plantenbakken die het uitzicht ontnemen op het fietspad en de rijweg.
Als ik vanuit de Middenweg de Zaanenlaan op wil rijden dan zie ik door de plantenbakken het aankomend verkeer niet tijdig genoeg.
Afhandeling Geen actie, omdat …
Deze bakken staan er al geruime tijd, met als reden dat er niet in de buurt van de hoek wordt geparkeerd. Een geparkeerde auto neemt meer zicht weg dan de huidige plantenbak. Daarom worden deze bakken niet weggenomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Haarlem

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Stoop