Klacht: Ontvangst van laatste betalingsherinnering naar foutief adres (fraude?)

op 17 september 2017 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Beste,

Via Incassobureau Afterpay ontvingen wij kortgeleden een laatste betalingsherinnering van een betalingsachterstand op een factuur die niet voor ons bestemd is.
De aanmaning is toegevoegd aan deze klacht.
Op ons adres woont geen persoon genaamd R. Scheffer en heeft hier ook nooit gewoond. Er zijn ook geen artikelen besteld door ons met dit factuuradres of leveringsadres. We dienen een klacht in bij u omdat iemand ons adres onrechtmatig gebruikt als factuuradres (=fraude) of u of een andere partij foutieve informatie doorgespeeld heeft aan dit incassobureau. We willen dat het onrechtmatig gebruik van ons adres stopt en daarom deze klacht. Gelieve ons zo spoedig mogelijk het originele factuur te versturen dat bij deze betalingsherinnering hoort.
Dan kunnen wij verder onderzoeken wat hier fout gaat.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

We ontvangen van meerdere incassobureaus sinds kort trouwens brieven voor andere betalingsachterstanden die niet voor ons bestemd zijn.

Mvg,
Tim De porte

Wanneer Bart Smit ons het originele factuur kan bezorgen dat bij deze betalingsachterstand hoort. Vanaf deze factuur kunnen wij verder actie ondernemen gericht naar de persoon R. Scheffer of naar de partij die openstaande facturen verkoopt/aankoopt.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

Reactie van de melder van de klacht TimDp

4 dagen geleden - Beste, Mag ik u met aandrang vragen geen bestellingen meer te accepteren met achteraf betaling waarin het factuuradres 'Ringoven 11, 6042KB Roermond' is. En dit indien het factuuradres verschillend is van het leveringsadres. Iemand pleegt fraude met ons adres door deze op te geven als factuuradres. Bedankt voor uw medewerking. Wij doen zsm aangifte bij de politie over deze fraudezaak. We nemen nog contact op met Afterpay. Mvg, Tim De porte

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimDp