Klacht: Ontvang veel belangrijk poststukken niet

op 19 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ontvang al sinds geruim anderhalf jaar (bijna) geen post van o.a.: TBV, Belastingdienst, RDW, Gemeente Tilburg, Rabobank en andere hoogst belangrijke poststukken (brieven). Met name doordat ik veel nota’s en herinneringen niet ontvang heb ik te maken met boetes. Vanuit een brief van de gemeente Tilburg is gebleken dat wij op 15-08-2013 en 02-09-2013 mij brieven hebben gestuurd welke ik nooit ontvangen heb.
Ik zou bijna gaan denken dat er een medewerker van Sandd mij persoonlijk probeert te treiteren. Ook al klinkt dit absurd. Het lijkt namelijk of ik selectief belangrijke post niet aan krijg namelijk.
Het is ook vreemd dat het indienen van een klacht via de website niet mogelijk lijkt.

Onmiddelijke bezorging poststukken van de laatste 12 maanden welke ik niet ontvangen heb.
Onmiddelijke verbetering service zodat alle post voortaan bezorgd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 21 januari 2014 om 11:36 geantwoord

Geachte heer van den Braak,

Wij hebben naar uw mail de terugkoppeling gestuurd.

Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door rohan7777