Klacht: Ontploft flesje

op 26 juni 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs hele fijne gel taft hold maxx 8 gekocht. Bij het inknijpen om er gel uit te krijgen ontploft de fles

Gewenste Oplossing:

Bij een gepaste oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

4 maanden geleden - Geachte heer De Weerd, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Gelieve alle vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier kunnen vervolledigen alsook een gepaste antwoord/advies kunnen aanbieden. Wij danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 20 oktober 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Weerd,

Na de interne afhandeling van uw dossier sluiten wij hierbij uw dossier af.
Wij vertrouwen erop uw opmerking hiermee naar tevredenheid behandeld te hebben.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,
Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Chris en Eline45