Klacht: Ontevrreden over de afhandeling van mijn klacht/levering/service oftewel dienstverlening

op 18 januari 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

* door Roobol Roosendaal showgordijnen besteld.
* Roobol heeft gemeten
* bij het ophalen van de showgordijnen bleek dat op 1 gordijn 2 vlekjes zaten
* het andere gordijn (van de 3) bleek te smal te zijn
* gemeld aan Roobol Roosendaal, die gaven niet meteen toe dat er verkeerd gemeten is door jullie.
* heb herhaaldelijk moeten vragen, zowel telefonisch als schriftelijk hoe de stand van zaken is
* uiteindelijk heb ik zelf voorgesteld en verzocht dat op 23 december, toen de duettes shades zouden opgehangen worden, de monteur opnieuw zou meten. Dat kon in eerste instantie niet, want de showgordijnen is een andere afdeling als de afd. zonwering. Uiteindelijk stemde Roosendaal toch erin, dat de monteur van de zonwering opnieuw zou meten. Dat is gebeurd. Na een paar weken heb ik zelf maar weer eens gebeld hoe de stand van zaken is m.b.t. de foutief geleverde gordijnen (vlekjes gordijn en te smal gordijn).
* uiteindelijk gaf men toe dat er verkeerd is gemeten en dat er een nieuw showgordijn gemaakt wordt, dat breder is. Daar wacht ik nu op.
* Daarnaast blijkt dat na het ophangen van de duettes shades op 23 december de rechterkant van de rails losser zit dan de linkerkant, waardoor de bovenkant van de duettes shades niet te gebruiken is omdat bij het trekken van het koord de rails vrijwel van het plafond af komt.
* heb dit in de winkel gemeld, men zei dat ik zelf maar even moest kijken en de rails eventueel zelf weer terug moest plaatsen in de klemmetjes. Ik heb dit gedaan, maar het probleem blijft zich voordoen. Bovendien vind ik dat niet de klant, maar jullie dit probleem dienen op te lossen.
* meerdere keren gevraagd of er een monteur opnieuw naar dit probleem kan komen kijken
* uiteindelijk een sms gehad met een datum waarop de monteur opnieuw komt. Heb meerdere malen vriendelijk verzocht of dit a.u.b. ’s middags na 14.00 uur. kan, daar ik alleenstaand ben, werk en niet voor de derde keer vrij kan nemen. (wie betaalt overigens die vrije dagen?…)
* vandaag zou de monteur komen, op mijn werk belde hij om kwart over 12 dat hij voor de deur stond, niemand thuis dus…
* daar ik werkte merkte ik zijn telefoontje pas later op, ik belde terug en de chauffeur verzocht mij om de planning weer te bellen voor het maken van een nieuwe afspraak.
* bovendien stond niet op zijn werkbon dat hij moest komen na 14.00 uur.
* planning gebeld: zij belden mij terug want ze konden niet bij de planning
* afspraak nu voor 24 januari a.s. Wederom kunnen zij mij niet garanderen dat de monteur na 14.00 uur kan komen.
* daarvoor moet ik maandag 23 januari contact opnemen met de planning. Als zij voor 14.00 uur komen, dient er opnieuw een afspraak gemaakt te worden.
* u begrijpt dat ik hier doodziek van word, dit kan niet de bedoeling zijn
* heb spijt van mijn bestellingen, van het feit dat ik alles al betaald heb.
Graag zie ik uw reactie per omgaande tegemoet. Ik verwacht van u dat u dit naar volle tevredenheid oplost. Vind het niet meer dan billijk dat er een tegemoetkoming in alle kosten komt.

Vriendelijke groet,

Annelies Verhappen
Waterstraat 60
4702 TW Roosendaal
tel. nr. 0648679087
averhappen@online.nl

Als er een goed passend nieuw gordijn geleverd wordt.
Als er een afspraak op korte termijn gemaakt wordt NA 14.00 UUR EN OP EEN DAG WAAROP IK ZELF KAN
Als de duettes shades blijvend goed functioneren
Dat ik zelf niet constant overal achter heen moet gaan om naar een oplossing te zoeken.
Dat Roobol met een tegemoetkoming komt voor alle ellende.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:19 geantwoord