Klacht: Ontevredenheid over de service en product

op 04 juli 2017 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Een paar maanden terug heb ik bij navaudio een inbouw Navigatiescherm voor een peugeot gekocht. deze heb ik zelf gemonteerd. nu heb ik achter mijn stuur een aantal knoppen zitten om de radio te bedienen. deze werkte echter niet totdat ik naar NAVaudio belde op de locatie Best. De man die mij dit navigatie toestel heeft verkocht hielp mij door een geheim belmenu te bellen en zo de instellingen aan te passen. het bleek dat de canbus verkeerd was ingesteld. nu had ik dit aangepast maar zodra ik de auto uit en aan zette waren deze instellingen weer gereset. Dit is hinderlijk maar ik dacht daar hebben ze bij NAVaudio wel wat voor. toen ik daar voor weer belde ben ik drie keer naar de klantenservice gestuurd waarvan ze mij 1 keer hebben gebeld en ik hun drie keer. Deze klanteservice kost ook nog geld dus al met al ben ik niet te spreken over de service. Uiteindelijk is mij de software gestuurd die mijn probleem zou verhelpen. het was heel eenvoudig zo werd er vermeld, het was een zip-bestand dat ik via de mail toegestuurd kreeg. Deze moest ik uitpakken en op een lege SD-kaart zetten. ik heb dit precies zo gedaan om de sd-kaart vervolgens in het navigatie scherm te doen op te starten en dan had de update moeten gaan draaien. er gebeurde helemaal niets. Oke dacht ik het kan dat er nog iets fout is gegaan. maar als ik weer belde gebeurde weer hetzelfde. ik werd doorgestuurd naar de klantenservice. daar heb ik tot op vandaag niets van vernomen en het navigatiescherm doet nog steeds niet wat het hoort te doen. langzaam aan begin ik dit erg vervelend te vinden en ben bijna genoodzaakt om naar Best te rijden voor een goed gesprek. dit laatste wil ik binnen kort gaan doen omdat ik dan hoop wel een keer geholpen te worden.

Zodra mijn navigatie scherm in de auto precies doet wat hij moet doen in mijn auto. Hoe maakt mij niet uit maar ik wil dat deze problemen nu eens opgelost worden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J vd Bogert