Klacht: ontevreden/boos

op 06 december 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

alle stoffering voor mijn nieuwe huis besteld bij roobol.
zo ook vinyl voor keuken en bijkeuken, 1ste keus bleek na 3 weken niet leverbaar, 2de keus was beslist wél leverbaar volgens verkoopster, bleek dus óók niet leverbaar, 3de keus moeten maken, heb dit niet gedaan, had er geen vertrouwen meer in. andere zaak kon vinyl naar keuze binnen 2 weken leggen. zo ook vitrage besteld bij roobol, toen de vitrage werd opgehangen bleek deze uit 1 deel te bestaan ipv “een stel” moet weer een aantal weken wachten terwijl de kerst eraan zit te komen. ik ben zéér teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

een tegemoetkoming van roobol voor de geleden frustratie en het lange wachten op de vitrage.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door H van Galen