Klacht: ontevreden over personeel en herstelling

op 28 september 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe e-bike gekocht van in het begin probleem met de battery.
Soms tot 5 x toe de stekker uit trekken en opnieuw in steken om de battery te kunnen laden, lader geeft altijd aan dat hij geladen is na paar minuten. We zijn onmiddelijk terug gegaan en in de winkel probeerde ze het gewoon en de lader begon te laden en dat was voldoende trokken de stekker terug uit en het probleem zou bij ons aan het stopcontact liggen. Dus probleem niet opgelost. Dus bij elke herlaad beurt proberen tot eindelijk de battery volledig op geladen was. Ook de kwaliteit van de battery is slecht amper 20 km. na enkele maanden een wielspaak stuk dus afspraak gemaakt en nog maar eens gemeld van de battery en lader na paar dagen fiets hersteld en ze hadden ook een volledig nazicht gedaan maar ze waren vergeten de battery en lader na te kijken. Probleem nog niet opgelost.2 maand later terug wielspaak gebroken , fiets opnieuw binnen gedaan en tot drie maal gemeld dat er problemen zijn met de battery de lader en dat het niet normaal is dat we amper 20 km kunnen rijden. de mechanieker werd lastig en zei dat ik in herhaling viel . ik antwoorde dat ze het dan zeker wisten en misschien niet zouden vergeten deze keer. ze gingen bellen wanneer hij klaar ging zijn ik vroeg of het zo snel mogelijk kon omdat mijn vrouw elke dag met de fiets gaat werken. ze konden niet zeggen wanneer en zoals ik vermoede na meer dan 1 week nog steeds niet hersteld. en dat voor 1 spaak , battery en lader test.blijkbaar kan het personeel er niet tegen als je hun op de vingers tikt. Blijkbaar is alleen de verkoop belangrijk in ITEK Aarschot.

Als de fiets hersteld is.
De battery onmiddelijk volledig laad.
Wanneer we zoals ze gezegd hebben, we minstens 60 km kunnen rijden.
dan zal ik tevreden zijn ik wil gewoon waar we voor betaald hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pv1964