Klacht: Ontevreden over het volgen van regels RIVM

op 14 mei 2020 over De Krim Texel in de categorie Vakantieparken

Wij hebben aangegeven dat we met twee gezinnen zijn dus kunnen onmogelijk samen in een bungalow.
Er zijn diverse mail contacten geweest en de antwoorden waren bot zoals “ u kunt een voucher nemen en we betalen geen geld terug” de antwoorden zijn standaard en hebben helemaal geen gevoel voor de situatie van anderen.
Als klap op de vuurpeil komt ook nog de bevestiging dat we de namen moeten doorgeven van de personen voor zwembad.
Dit is volgens mij een bewuste actie geweest, uiteindelijk hebben we onder protest maar gekozen voor de voucher.

We vinden het niet fatsoenlijk hoe De Krim hiermee omgaat ook ons geld hangt niet in een boom in de achtertuin.

Ik verzoek u om alle mail wisselingen en Whatsapp berichten nog eens na te lezen.

Als het betaalde bedrag wordt terug gestort ik wil de vrijheid hebben om zelf te kiezen of ik straks indien mogelijk nog met mijn dochter schoon zoon en hun twee kinderen wil gaan. Misschien is dit door corona mogelijkheden voorlopig ook niet mogelijk.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Krim Texel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Krim Texel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Groenen