Klacht: Ontevreden over het managment

op 22 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Beste
Ik ben silvana princen
Ik en mijn partner simons carl ( wie de eigenaar is van de caravan om da dit niet op bijde namen kon komen te staan ) hebben in het begin van het jaar een nieuwe caravan bij jullie gekocht ..
We staan sinds begin dit jaar vanachter op de camping .. dit heefd ook al voor problemen gezorgt deze plaats hebben we moeten nemen om in het begin van het jaar daar te kunnen staan .. de uitbater was toen op vakantie en ze konden niet overlegen zijn collega heefd ons die plaats toe gewezen want op onze plaats zouden nog geen voorzieningen zijn .. de plaats was groter we hebben meerdelmaals gevraagd of dit wel 1 plaats was hij zij van wel dus we hebben dan maar toegestemd om zo snel mogelijk alles oke te kunnen hebben .. nu blijkt da we meer moeten betalen want dit is een plaats met meer grond dit zie ik dus ook al niet zitten ..
Mijn partner zal wegens redene paarĺ jaar niet in belgie zijn .. sind da mijn partner weg is zijn mijn problemen begonnen .. mijn neef brengt me naar de camping en terug omdat ik geen rijbewijs heb ..
De uitbater kwam eerst zagen over het feit da elke mens die binnen en buiten moet de inkom moet betalen dit begrijp ik echt oprecht maar toch niet om me er gewoon af te zetten een dag tiketje moeten betaalen ? Ik kom met 2 kindjes en mijn gerief is te veel om te dragen en mijn kleine jongen (2j) kan nog niet zo ver stappen .. vind dit een beetje te duur voor alles dan als je naar de prijzen bekijkt en ik betaal ook nog steeds voor mijn partner die er niet is .. dan blijft mijn neef eens hangen was een feestje in het cafitaria en hadden een beetje gedronken en waren de klok uit het oog verloren .. mij neef belt aan dit is in al die tijd 2 maal dat dit voor valt mijn neef word op een niet beleefde manier aan gesproken door de uitbater da deze knop daar niet voor dient enkel voor nood gevallen .. mijn neef een beetje heel boos de manier waarop hij het zegt antwoord er op en er komen woorden van .. de dag er na de kaart geblokeerd kan ik gaan smeken om ze weer open te laten zetten .. de keer na dien komen ze reklameren da we te hard rijden terwijl dit zeker niet zo was .. weer kaart geblokeerd .. dan slaag ik mijn voet om bel naar mijn neef die komt er aan gevlogen heb ik ook al mijn exuses voor aan geboden want dit was idd onverantwoord maar ik moest snel naar het zieken huis en mijn neef was in paniek heb 2 dagen moeten blijven in het zieken huis en die dagen waren de kaart geblokeerd weer sorry zeggen maar terecht .. de hond van mijn neef zit veel bij mij als hij gaat werken daarom da ze bij ons mee opgegeven is .. de hond is een meesteres in ontsnappen de buuren weten dit al allemaal en lachen er mee als ze op bezoek komt bij hun ( weet da dit niet toe gestaan is maar haar tegenhouden lukt nogal moeilijk ze wil altijd mee met de kindjes zo als thuis ) heb haar al aan kettingen gelegt maar bijt haar los en springt over de draad onze draad zou niet hoger mogen dan 120 cm van toerisme vlaanderen volgens de uitbater .. de hond was weer op wandel met de kids ik zelf had het nog niet gezien .. de buurman kwam me het zeggen heb alles laten vallen en ben haar willen gaan halen dit is een heel speels beestje dus na dat ik er 10 minuuten achter moest lopen loopt ze iets verder naar een oudere dame en haar man die dame maar hoe hard ik mijn best ook doe deze weg te krijgen bij die dame het lukte me niet die dame had als van alles geroepen naar mij wat weet ik niet was me de hond bezig..
Komt die vrouw van 81 jaar voor me staan al roepen heb je nie verstaan da je doe stomme hond moed vast leggen .. die plassen hier .. en maken putten eerst liet ik haar verstaan da ik haar vertstaan had maar ze stopten niet .. na de 5 a 6 maal heralen volledig geirriteerd en uit te willen leggen da ik het al meerdere keren heb geprobeert en da de knopjes in haar harnas zitten .. kwam er dan maar op neer da ik haar aan een ijzere keting moest leggen of weg moest doen andwoord met ik zal jou eens aan een ketting hangen je ziet toch da ik er niets aan kan doen .. mevrouw belt naar voor en de uitbater komt naar mij die doet zijn uitleg ik wil aan de mijne beginnen en de uitbater verheft zijn stem weer .. en bigint over het feit da ik respekt moet hebben en da de mensen hebben geklaagt over mij en mijn neef we zouden beide van onze oren hebben gemaakt ! Mijn neef was toen niet aan wezig en werd er volledig bij betrokken en afgekraakt zo wel door de uitbater als die dame wij weten en probeeren de hond binnen te houden .. dit frustreerd ons een beetje omdat we dan zien dat er mensen zijn die gewoon met de hond los mogen loopen en hun uitwerpselen laten liggen waar wij dan in mogen trappen onze ingang is bij het fietspad dit vind ik ook maar bizar als er iemand geen rekening mee houd worden mijn kinderen over reden als ze binnen en buiten gaan 3 dagen geleden is mijn emmer over gelopen zo als ze in belgie zeggen het is 10 voor 11 weer de klok uit het oog verloren mijn neef moest naar een bbq van vrienden komd er dus om 10 voor 11 weer aan en laad de kids in en spoed zijn eigen naar buiten nog geen 10 minuten later komen ze weer bij mij van hun oren maken ik die me aan het omkleden was om me de kids in bed te kruipen ben verplicht in mijn ondergoed open te doen want ze blijven roepen en bonken op de caravan omdat ik dit beu ben schiet ik snel een broek aan kreeg geen tijd voor een bloes of kamerjas te nemen .. ik boos om de manier waarop dit gebeurt ( wie zou dit wel apriceeren ? ) de dag nadien de kaart weer geblokeerd ..
Deze dag kwam mijn neef voor het groot vuil en de vuilzakken weg te doen dit kan niet en ik ben het beu altijd uitgelachen te worden door de uitbater die hier van geniet .. wij mogen niets doen of ze staan daar noem nu maar iets dom de kinderen van het verhuur gedeelte die mogen rondrijden op van die hoeverborden met veel lawaai rond rijden op de kamping mijn kinderen mogen dit niet ..
Mijn dochter heeft een electronise sqwad (6/12 km per uur )deze zou niet op de camping mogen omdat de uitbater beweerd dat deze niet verzekerd zou zijn volgens ons en de verzekering valt dit onder de familiale verzekering en is dit dus wel verzekerd als er iets gebeurt dit teld ook voor onze electronise step voel me gevizeerd op u camping en ben bang om er naartoe te gaan .. omdat ik altijd denk wat ga het nu weer zijn .. ik zou graag vertrekken om willen van dit maar de rest van het gezin vind dit niet fijn .. ik zou graag hebben dat dit probleem dus word opgelost want vind dit alles er over gaan .. maar het aller ergste is de arrogantie van ignas de uitbater die duidelijk laat voelen en dat met een glimlach dat hij boven alles staat en zijn positie misbruikt om de mensen te berispen de klachten komen maar geen enkele manier of mogelijk op verdedeging.besluit staat altijd al vast begind op een regime van 1940 te lijken en dat is echt geen vakantie gevoel meer.wij vragen niet meer 1kaart deblokkeren 2dat we verder bij jullie leuke vakantie kunnen verbrengen3 het belangrijkste dat we met respekt worden behandeld als daar voor gezorgt kan worden zijn we misschien gemotiveert om alsnog niet alles te verkopen en toch te blijven met vriendelijke groeten

Wij zullem tevreden zijn moesten de bovenstaande punten (1) (2) (3) opgelost geraken.een sorry van ignas zou ook wel leuk zijn maar helaas onmogelijk denken wij dus die 3puntjes opgelost wij terug tebreden

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silvana96