Klacht: Ontevreden over de service

op 24 januari 2014 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1,5 week geleden zijn mijn vriend naar een bezichtiging geweest van een appartement wat op Nederwoon.nl werd aangeboden. De medewerkster van Nederwoon was ten eerste een kwartier te laat, en wist ook nog niet eens waar het was, terwijl wij het allang gevonden hadden. Ze zei dat ze er nog nooit geweest was. Ze wist ook niet om welke verdieping het ging. Het was één grote bouwval, ze waren nog aan het verbouwen dus er was nog helemaal niks te zien van hoe het zou worden. (dat was nergens in de advertentie terug te vinden) Ik had allerlei vragen die kon mevrouw ook niet beantwoorden. Uiteindelijk heeft ze ons zeer snel afgepoeierd en is weggegaan. We stonden versteld van deze slechte service.
En dan nog de torenhoge bemiddelingskosten vragen ook. Die ze eigenlijk wettelijk niet mógen vragen. Ja ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ik wil eigenlijk gewoon mijn 30 euro inschrijfkosten terug, omdat ik geen zin meer heb om met Nederwoon in zee te gaan..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessica33