Klacht: Ontevreden over de reis

op 02 oktober 2017 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Op 18 september hebben wij met 4 personen een reis naar het Beiersewoud gemaakt. Om half negen s avonds waren wij op de plaats ven bestemming. De koffers pakken en naar je kamer toen begon het. Een lift die veel te klein was er konden 3 magere personen in was je gezet dan 2. Dan denk je je wordt welkom geheten met een drankje. Fout gedacht je kon zelfs geen drankje krijken. De volgende dag vermeld bij de chauffeur helaas hij kon er niets aan doen, dan de excursies die we maakte er was altijd een gids aanwezig maar helaas deze sprak alleen maar Duits vind dit heel jammer want de meeste mensen verstonden hem niet en de bus chauffeur moest dit vertalen wat hij heel gebrekkig deed, de lunch pakketten waren ook niet wat het was, de bolletjes waren droog zat geen boter tussen en dit moest je weg spoelen met een pakje drinken de andere bolletjes gaf je maar aan de vogels en er zat een banaan is ook deze was soms melig. Mijn ongenoegen van deze reis is 1) een chauffeur die haast geen Duits sprak en verkeerd vertaalde. 2) het eten was veel te zout 3) geen vertier s avonds 4) geen Nederlandse gids en 5 een hotel met kleine liften veel trappen en geen goede bewijzen.
Kort om deze vakantie is voor ons in het water gevallen , had me er meer van voor gesteld.

Ben hele maal niet tevreden

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peter Langhout Reizen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door francissnel@gmail.com