Klacht: Ontevreden over aanbevolen telefoon

op 08 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op woensdag 4 mei heb ik in de winkel van T-Mobile in Hoofddorp geïnformeerd naar de HTC M10. In de winkel werd mij echter de Sony Experia Z5 aanbevolen vanwege een speciale actie en omdat de specificaties beter zouden zijn. Ik heb toen een abonnement afgesloten met de Experia Z5.

Eenmaal thuis gekomen kwam ik erachter dat de specificaties helemaal niet beter waren. Zelf de specs van mijn oude telefoon (HTC M8) waren nog beter. Accuduur minder goed dan beloofd, camera maakt geen mooie foto’s (bij weinig licht wordt alles rood en blauw), hij is niet sneller dan mijn “oude HTC M8”, ik ben er helemaal niet tevreden over.

Ik ben zondag 8 mei teruggegaan naar de winkel en daar werd mij verteld dat een eenmaal afgesloten abonnement niet teruggedraaid kan worden. Sterker nog, de verkoper raadde mij aan mijn nieuwe toestel op Marktplaats te zetten om er nog iets voor terug te krijgen. Dan zou ik daarna zelf een HTC M10 kunnen kopen, passend bij mijn abonnement.

Ik ben zwaar teleurgesteld over de service. Men heeft mij een telefoon verkocht waar ik helemaal niet tevreden over ben en men biedt mij geen enkele oplossing, behalve mijn toestel op MP te zetten.

Ik wil mijn nieuwe toestel om kunnen ruilen voor de HTC M10.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick Kreekel