Klacht: Ontevreden afhandelen klacht

op 24 augustus 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 2zitsbanken Modus waarvan de kussens na bijna 3 mnd.nog veel te hard zijn voor ons! Verschillende keren gebeld en verschillende adviezen gekregen nl. 1 keer zouden zij actie ondernemen maar nu blijkt dat we het zelf moeten doen. Je moet na de koop alles zelf regelen, nooit meer dat ik bij deze zaak iets koop. Hoezo PROFIJT? Ja profijt voor profijtmeubel!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik andere kussens krijg zoals in tel.gesprek was beloofd, zij zouden contact opnemen met de leverancier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J.van Keulen