Klacht: ontevreden

op 07 april 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik krijg een antwoord waar ik niet tevreden mee ben.
Ik heb geen machtiging afgegeven of iets dergelijks ingevuld. Nu wordt er gewoon 20,70 afgeschreven, wat dus diefstal is. De bank kan niet terug storten daar het een eenmalige machtiging is. Juist wat ik dus niet afgegeven heb.
Ik wil dit geld terug en wel nu

Geld retour en als lexa eindelijk stopt met dit soort praktijken, wat zij al jaren doen en bij veel, dus on ten onrechte hun zakken vullen.
Ik wil mijn geld terug.
O ja mijn mening over lexa,is eigelijk een nul, maar dat pakt de pc niet

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 12:43 geantwoord

Beste Lietje_50,

ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over een afschrijving van 20,70 euro, en u deze graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.

Uit het bedrag dat is afgeschreven, kan ik echter wel al opmaken dat het om een extra optie Control gaat. Na betaling van uw Full Membership komt u in een scherm terecht waar u nog kunt kiezen voor een aantal extra opties. wanneer u hier geen gebruik van wilt maken, klikt u heel eenvoudig op de link "Ik houd het bij mijn membership van 3 maanden" en klikt u niet op de link "Bevestig je bestelling".

U kunt een betaling laten annuleren binnen 7 dagen na aankoop, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten. Dit kunt u ook terugvinden in onze algemene voorwaarden. Indien u voldoet aan deze voorwaarde, aarzelt u dan vooral niet om contact met ons op te nemen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lietje_50