Klacht: Onterrecht wordt incassobureau ingeschakeld door zeelandnet

op 10 maart 2016 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Hoge en onbekende bedragen worden van mijn tekening afgeschreven. Die heb ik teruggeboekt met de vraag aan zeelandnet om uitleg. Uitleg werd beloofd, maar niet ontvangen. Vervolgens is door zeelandnet een incassobureau ingeschakeld. Onbegrijpelijke en onjuiste handeling van zeelandnet.

Een gedetaileerde factuur waaruit blijkt hoe deze bedragen tot stand zijn gekomen. Als het klopt, zal ik betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van der Maaten. Ik zie zojuist dat uw melding op klacht.nl op de status "in behandeling" is blijven staan. Ik zie echter ook terug dat er eind maart contact met u is geweest en deze situatie opgelost zou zijn. Graag verneem ik van u of mijn aanname correct is zodat ik uw melding af kan sluiten. Met vriendelijke groet, Marco Schrier DELTA N.V. Afdeling Customer Interaction Supervisor Support Office & MKB Desk

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 13 juni 2016 om 06:10 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van der Maaten,

Inmiddels zijn we weer een maand verder, en na uw reactie van 22-5 heb ik niets meer vernomen.
Ik ga er dan ook van uit dat het probleem is opgelost en zal uw melding op klacht.nl sluiten

Marco Schrier
DELTA N.V.
Afdeling Customer Interaction
Supervisor Support Office & MKB Desk

Alle klachten die gemeld zijn door Marco polo