Klacht: onteregte afschrijving

op 30 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

er is op 25-03-2013 € 39,85 van mijn rekening afgeschreven (115503803)
door worldpay cp/bibit ip tegenrekening 45146255
betalingskenm.49185265169 meeting*ilius.net* MEETINC.COM
Hier ben ik het niet mee eens en verlang een terugbetalling.
vrg.Twan Fissette.
St.Lambertusstraat1 6261PG MHEER
043.4081753
[email protected]

terugbetalling via mijn bankrerenning 115503803 Rabobank

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 02 april 2013 om 15:38 geantwoord

Beste twan.fissette,

ik begrijp uit uw bericht dat u het niet eens bent over een afschrijving die heeft plaatsgevonden, en u deze graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat deze afschrijving een automatische verlenging betreft van een 1 maand Full Membership inclusief een extra optie Premium & Control. Verder zie ik dat u per 29-01-2013 uw profiel van de Lexa website heeft opgeschort. Opschorten betekent echter niet verwijderen, maar het tijdelijk op non actief zetten van uw profiel, om altijd weer in gebruik te kunnen nemen door opnieuw in te loggen. Uw Full membership en automatische verlenging lopen hierbij gewoon door. Dit wordt ook aangegeven wanneer u uw profiel van de website gaat opschorten.

Aangezien u bij betaling akkoord gegaan bent met een automatische verlenging zoals deze op de betaalpagina en in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden beschreven staat, en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw membership per 24-04-2013 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd.

U kunt nog van dit membership gebruik maken, door opnieuw in te loggen op uw profiel.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door twan.fissette