Klacht: onterechte/spookrekeningen sturen

op 21 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eenmalig op de site gekeken op 29-11-2015, het inschrijvingsformulier deels ingevuld tot het moment dat bleek dat deze service niet gratis was maar € 19,95 per maand kostte. Inschrijfformulier dus niet ingestuurd en NIET ondertekend. Toch ontvangen we sinds die tijd rekeningen en aanmaningen van deze site. Als we bij huurwoningen.nl een ondertekend inschrijfformulier vragen, krijgen we een deels ingevuld formulier met foutief adres en telefoonnummer erop. Deze zijn niet van ons. Poging tot oplichting? Ondanks melding en aangifte bij de politie blijft huurwoningen.nl stug volhouden dat we moeten betalen. We zijn dus niet ingeschreven geweest.

Gewenste Oplossing:

als huurwoningen.nl en stopdedeurwaarders.nl stoppen met het sturen van rekeningen en aanmaningen. met andere woorden de zaak seponeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 29-11-2015. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. U heeft een bezichtiging gehad via uw account wat enkel mogelijk is met een premium account. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een premium account aangemaakt op 29-11-2015. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting.
U heeft een bezichtiging gehad via uw account wat enkel mogelijk is met een premium account en welke tevens op uw e-mailadres is geverifieerd. Wij wijzen u verder graag naar alle e-mailcorrespondentie die reeds is gevoerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door a.j. Hoogdoorn