Klacht: onterechte vordering/incasso

op 16 februari 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb van LAGV een vordering ontvangen.van E 296,30. Deze is betaald DD 05 jan 2017 en binnen het betalings termijn..Bij navraag bij LAVG over deze zaak ,is mij medegedeeld dat deze zaak is afgehandeld en dat deze zaak is afgesloten door LAGV
Tot mijn verbazing ontving ik van BOS incasso 10 febr 2017 een sommatie tot betaling te betalen binnen 5 dagen na heden ,
aangezien .volgens BOS incasso mijn betaling na sommatie te laat is ontvangen.. door client .Ik begrijp niet waar Bos incasso waar Bos Incasso het recht vandaan haalt ..Deze zaak is al afgehandeld door
LAGV deurwaarders en de zaak is afgesloten. En de bedragen die ze vragen ..schandalig .DIT RUIKT NAAR OPLICHTING
Ik zal een advokaat inschakelen en denk dat ik ook aangifte zal doen

Met vriendeliike groet

Ik zou graag willen weten bij welke instantie ik dit soort praktijken van foute bedrijven moet melden.. Ik weet door de media dat dit soort dingen gebeurd..Dit soort intimidatie en oplichting. Ik heb er geen andere woorden voor. DIT MOET AFGESTRAFT WORDEN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Frits Sibilo