Klacht: Onterechte vorderingen ivm openstaande factuur Tele2.w

op 09 maart 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Hierbij beschrijf ik mijn klacht over BOS Incasso,
Vorige week vrijdag 3 maart een brief ontvangen met een vordering van een openstaande factuur van Tele2, €49,00.- euro, ze rekenen 9 cent rente en natuurlijk €40,00 euro incassokosten – een bedrag wat ik al betaald zou hebben €9,44 euro dus we komen uit op €79,65.- euro.
Ik alles nakijken op internetbankieren op alles af betaald was, had 2 dagen daarvoor nog 49,95 euro overgemaakt, welke een aparte storting van €10,00.- euro en €39,95.- euro was, was overgemaakt, heeft Tele2 binnen 1 dag dus niets aan de hand, voor de zekerheid nog een mail gestuurd afgelopen maandag naar BOS incasso, dat alles betaald was aan Tele2.
Ontvang ik afgelopen dinsdag 7 maart weer een brief met een verschuldigd bedrag van €121,20.- euro, rente €0,45 cent en incassokosten €40,00 euro, wel vermeld dat ik €10,00.- euro heb betaald…. Vreemd! Dus totale kosten €142,21.- euro.
Ik heb geen openstaande kosten en als dat wel zo was zou Tele2 eerst een brief sturen met de vraag of ik zo snel mogelijk wil betalen?
Van 79,65 naar 142,21 euro is een groot verschil….

Een reactie terug krijgen van jullie, en deze brieven intrekken! En zeker een excuses maken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Reactie van de melder van de klacht Rjm

8 maanden geleden - Wanneer kan ik een schriftelijke opmerking van jullie verwachten? Groet, Rose Molenaar

Reactie van de melder van de klacht Rjm

8 maanden geleden - Nu 5 dagen later nog geen reactie, wanneer kan ik die reactie verwachten??

Bericht van Bos Incasso

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Molenaar, De reactie is d.d. 17 maart 2017 naar uw e-mail verzonden. Wellicht is deze in uw spam box terecht gekomen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Rjm