Klacht: onterechte vordering Lindorff

op 05 oktober 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik ontving vorderingen van Lindorff van €1415,45 voor een schuld uit 2004 bij KPN B.V.. Dit terwijl ik vorig jaar uit de schuldsanering ben gekomen met een schone lei. Na telefonisch contact met Lindorff, kwam ik er, tot mijn grote verbazing, achter dat Lindorff het zelfs in mijn dossier heeft staan dat ik de schuldsanering heb afgesloten met schone lei. Dus ondanks deze informatie probeert Lindorff alsnog op deze illegale wijze mij onder druk te zetten om te betalen. In heet telefoongesprek met Lindorff, wilde zij mij ook nog de inspanningsplicht om dit op te lossen in de schoenen schuiven. Deze praktijken zijn illegaal en vallen onder laster. Ik sta dan ook bijna op het punt om aangifte te doen van laster

Als Lindorff op papier erkent dat het dossier helemaal gesloten, dan zijn mijn problemen opgelost. Ik zou het op zijn plek vinden als Lindorf uitleg geeft hoe dit zo heeft kunnen gebeuren en daar gepaste excuses voor maken en aantoonbaar maken hoe ze dit gaan voorkomen, aangezien dit de eerste of eerste zaak is als deze.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 06 oktober 2017 om 08:56 geantwoord