Klacht: Onterechte vordering EDR via Alic

op 12 februari 2018 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Al wat langer geleden schreef Alice ongeveer 350 euro af van mijn rekening wegens achterstallige abonements kosten. Ik heb dit terug laten boeken waardoor ik het incasso bureau EDR op mijn dak kreeg. Via mijn rechtsbijstand verzekering heb ik dit aan laten kaarten. Alice gaf dit uiteindelijk toe en trok de claim in. Daarna kwam EDR nog met een claim bij mij voor incasso kosten. Aangezien dit bedrag vrij laag was kreeg ik dit bedrag van mijn verzekering met de bedoeling dit door te storten. Dit ging in tegen elke vorm van rechtsgevoel. Ik heb dit bedrag toen op advies van mijn verzekering doorgestort onder protest. Dit proces heeft maanden geduurd en ongelofelijk veel energie gekost.

Excuses van EDR en terugstorten van dit bedrag

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

Bericht van EDR Incasso

1 week geleden - Geachte heer Swemmers, Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, vernemen wij graag of u in het bezit bent van een dossiernummer. Wij kunnen namelijk geen openstaande c.q. recent gesloten dossiers vinden op uw naam. Bij voorbaat dank voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, EDR Incasso Afdeling Klachtenbeheer

Reactie van de melder van de klacht jswemmers

1 week geleden - Zoals vermeld is dit al een aantal jaar geleden gebeurd (2009). Echter dit zit nog steeds vers in mijn geheugen. Dossier: 632126/933732

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

1 week geleden - Geachte heer Swemmers, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van onze reactie. Met vriendelijke groet, EDR Incasso Afdeling Klachtenbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door jswemmers