Klacht: onterechte vordering classic incasso

op 26 juli 2016 over Classic Incasso in de categorie Incassobureaus

Mca amstelveen is dit jaar failliet gegaan op site nieuwe eigenaar staat dat je niets kan opvragen alleen via een gmail bij oude eigenaardie niet reageert,volgens onze zorgverzekeraar is de behandeling betaald aan mca en betrof 1 behandeling waar wettelijk 122 euro voor staat en niet meer zijn er dan ook maar 1 keer geweest er worden nu 4 behandelingen geclaimd bij ons en het betrof een restfaktuur die onrecht matig is en er is ons nooit een faktuur gestuurd.onze verzekeraar zal dit juridisch onderbouwen als deze onterecht vordering niet wordt teniet gedaan.

Dit nietig wordt verklaart

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Classic Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Classic Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Classic Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Classic Incasso

Heeft op 27 juli 2016 om 17:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hedenochtend hebben wij uw e-mail met de informatie van Univé ontvangen en doorgestuurd aan onze opdrachtgever. Wij zullen u zo spoedig mogelijk berichten over diens reactie. Tot die tijd houden wij ons dossier aan en zal er geen verdere actie ondernomen worden. U hoort zo spoedig mogelijk nader.

Reactie van de melder van de klacht jg mulder bras

1 jaar geleden - De zaak is nu afgedaan

Heeft op 27 juli 2016 om 20:21 geantwoord

Pas als ik dit op schrift heb.

Alle klachten die gemeld zijn door jg mulder bras