Klacht: Onterechte vordering Canal Luxenborg (Canal Digitaal)

Mevr. van Oerle op 12 september 2021 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 06 Juli 2021 JL kreeg ik ’n schrijven van Intrum dat er bedrag van 2.684,95euro openstaat.
Dit geloofde ik niet en heb direct contact opgenomen met Intrum.
Nu blijkt dat het dossier door Intrum is overgenomen van het voormalige Lindorff.
Om die rede heb ik Intrum verzocht alle onderliggende stukken incl. het contract van Canal Luxenborg te overleggen.
Na dit telefonisch gesprek heb ik ter bevestiging ook ’n email gestuurd naar Intrum met de zelfde vraag en ’n mededeling: Zolang u de door mij opgevraagde stukken incl. het contract van Canal Luxenborg niet kan overleggen zijn de door (Lindorff) Intrum NIET rechtsgeldig en kan kan u op geen enkele wijze ’n zaak beginnen.
Op 07-07-2021 Kreeg ik ’n mail met alleen copieën van Lindorff excl. het contract.
Wederom contact opgenomen met Intrum met het verzoek het contract van Canal Luxenborg te overleggen.
Toen bleef het stil.
Weer opnieuw contact opgenomen om te vragen waar het contract bleef, kreeg ik als antwoord (smoes) dat het contract in aanvraag was.
Het is nu zo’n 12 weken geleden dat ik voor de eerste keer met Intrum contact heb opgenomen zonder enig resultaat.
Dat geeft mij nu genoeg redenen om Intrum in gebreke te stellen en eis daarom dat Intrum de ontbrekende stukken zoals het contract van Canal Luxenborg binnen 3 werkdagen aan mij overlegt.
Geeft Intrum hier geen gehoor aan pleit ik voor verjaring van het dossier en dat het dossier binnen de door mij gestelde termijn (3 werkdagen) gesloten wordt.

Gewenste Oplossing:

Dat Intrum het dossier sluit, want zij kunnen niet aantonen dat er \'n relatie tussen Canal Luxenborg en mij heeft bestaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 14 september 2021 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. van Oerle