Klacht: Onterechte vordering

op 25 januari 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

EDR Incasso is onbeschoft en levert niet de stukken waar ik om vraag. Ze zeggen dat ik verzekerd was bij UNIVE meer dan 10 jaar geleden en dat er een vonnis was geweest en dat ik verplicht ben om meer dan 1500 euro te betalen. Ik heb Unive gesproken. Zij vertelden mij dat ik niet bij hen in het systeem sta. Toen ik EDR Incasso hiermee telefonisch mee confronteerde kreeg ik als opmerking:”Bekijkt u het maar. De vonnis staat er meneer’. En de medewerker hangde op. Ook werd geen naam verteld. Toen ik tijdens 1 van de gesprekken naar de naam van de medewerker vroeg werd mij gezegd:”U kunt mijn naam onder aan de brief lezen die ik nu ga opsturen”. En de medewerker verbrak de telefoon-verbinding. Zijn er mensen die samen met mij een zaak willen beginnen tegen deze maatschappij? Ik zie namelijk op internet dat deze bedrijf nog meer mensen proberen te belazeren…

Ik ben tevreden zodra EDR Incasso uit de KVK wordt geschreven alszijnde een bedrijf en als alle gedupeerden hun geld terug hebben ontvangen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 21 juni 2017 om 15:45 geantwoord

Heeft op 24 juni 2017 om 04:02 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

U weet van geen ophouden. Dat is wel duidelijk.
Sinds juni 2005 tot en met november 2010 was ik uitgeschreven uit Nederland en was woonachtig in engeland. Dat betekent dus dat de specificatie in de facturen die u mij hebt toegestuurd per email niet kloppen. Er staan data's in de specificatie van de periode dat ik niet in Nederland was ingeschreven. En ik heb u al eerder aangegeven dat ik niet bij Unive verzekerd ben geweest.

Ten tweede, mocht u toch gelijk hebben is het volgende punt dat al deze facturen ook nog eens verjaard zijn.

Als u toch wil doorgaan met deze spelletje, waar ik nu echt genoeg van hebt, stuurt u mij maar o.a. de overeenkomsten tussen uw opdrachtgever en mij en de originele facturen waar het omgaat. Uw opdrachtgever zou deze documenten nog moeten hebben als u de waarheid spreekt. Kunt u deze documenten niet leveren dan hoeft u verder niets te proberen, wat u toch zult doen om ongeoorloofd geld van iemand te kunnen vorderen. Hebt u deze documenten op een of andere manier kunnen namaken, dan controleren we natuurlijk o.a. alle handtekeningen en of alles wel rechtsgeldig is, waarna we weer overgaan naar het verjaringstermijn.

U geeft ook nog aan dat u al reeds een brief naar mij hebt gestuurd met daarin een bevestiging van Unive dat het door u gevraagde bedrag nog openstaat. Ik heb geen enkel brief van u ontvangen.

Als ik nogmaals zo een email / brief van u ontvang dan zal ik de fraude desk om hulp vragen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Company4all