Klacht: Onterechte vordering

op 25 januari 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

EDR Incasso is onbeschoft en levert niet de stukken waar ik om vraag. Ze zeggen dat ik verzekerd was bij UNIVE meer dan 10 jaar geleden en dat er een vonnis was geweest en dat ik verplicht ben om meer dan 1500 euro te betalen. Ik heb Unive gesproken. Zij vertelden mij dat ik niet bij hen in het systeem sta. Toen ik EDR Incasso hiermee telefonisch mee confronteerde kreeg ik als opmerking:”Bekijkt u het maar. De vonnis staat er meneer’. En de medewerker hangde op. Ook werd geen naam verteld. Toen ik tijdens 1 van de gesprekken naar de naam van de medewerker vroeg werd mij gezegd:”U kunt mijn naam onder aan de brief lezen die ik nu ga opsturen”. En de medewerker verbrak de telefoon-verbinding. Zijn er mensen die samen met mij een zaak willen beginnen tegen deze maatschappij? Ik zie namelijk op internet dat deze bedrijf nog meer mensen proberen te belazeren…

Ik ben tevreden zodra EDR Incasso uit de KVK wordt geschreven alszijnde een bedrijf en als alle gedupeerden hun geld terug hebben ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Company4all