Klacht: onterechte stortingen van mijn rekening aan Stichting Derdengelden Mkbusiness Megaprices

op 13 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn moeder is ook telefonisch benaderd geweest. Na een aantal keer aan te geven dat ze geen interesse had, heeft ze aangezien de persoon aan de lijn zeer opdringerig en aanhoudend was toegestemd om haar een mail hierover te sturen. Deze mail heeft mijn moeder echter nooit ontvangen en ondertussen is reeds éénmaal 49,95 € van haar rekening gehaald. Ze heeft deze betaling onmiddellijk laten stopzetten bij haar bankinstelling.

We willen dat deze afhoudingen van haar bank worden stopgezet en dat de onterecht betaalde 49,95 € wordt teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat we het intern kunnen uitzoeken om te kijken of we het kunnen rechtzetten voor u. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door nanske