Klacht: Onterechte rekeningen/aanmalingen

op 25 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Almere werd ik aangesproken door een medewerker van voordelengids. Deze medewerker vertelde mij dat de eerste maand gratis was en dat ik 2 weken bedenktijd zou hebben. Daarna nooit meer enige mail gehad van voordelengids. Inmiddels zit ik met een aanmaning van €120,35 via Credifixx. Ik heb bezwaar gemaakt per mail, geen reactie op. Telefonisch krijg ik te horen; we krijgen heel veel mails, hebben jouwe niet gezien. Word nu dagelijks gebeld/gesmst door Credifixx, IK BEN HET ZAT!

Gewenste Oplossing:

Als ik niet hoef te betalen, mijn contract bij hun vernietigd wordt en Credifixx mij met rust laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Het klopt dat u destijds geen emails van ons heeft gekregen omdat er per post aanmaningen zijn verzonden naar u, naar aanleiding van een terug getrokken automatische incassering destijds.
Uw annulering is in maart dit jaar ontvangen en verwerkt. Het abonnement is stop gezet en zal dan ook niet worden verlengd.
Heeft u nog vragen voor ons dan kunt u ons altijd bellen.

Met vriendelijke groet,

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmin Falah