Klacht: Onterechte rekening

op 27 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Mijn vrouw werd gebeld door Direct Solutions. Zij zou via Benelux Korting in 2016 kortingscodes hebben aangeschaft. Wij kunnen ons hier niets van herinneren en hebben nooit kortingscodes ontvangen noch ooit enige factuur of aanmaning. Het enige wat Direct Solutions weet te melden is dat het om “Benelux Korting” gaat en daarbij een telefoonnummer van “Benelux Korting” wat niet opgenomen wordt, ook niet na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan. Herhaaldelijk doorvragen bij Direct Solutions naar meer contactinformatie van “Benelux Korting” leidt tot niets. Ik moet maar op internet zoeken wordt me medegedeeld. Helaas is daar niets te vinden behalve klachten. Direct Solutions zegt slechts in opdracht te handelen maar geven geen gegevens over opdrachtgever. Het bedrag, wat 182 euro was, zouden ze verlaagd hebben naar 94 euro, en moet op de rekening van Direct Solutions worden overgemaakt. Het verhaal wat zij ophangen is zeer onduidelijk, veel dure woorden maar weinig inhoud. Ik ben niet van plan te gaan betalen.

Ik weet niet of Direct Solutions of Benelux Korting malafide is, maar als dat wel zo is dat ze maar vlot worden gedwongen te stoppen met mensen angst aanjagen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voz