Klacht: Onterechte registratie

op 29 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Geachte meneer, mevrouw,

Enige tijd geleden ontdekte op mijn bankrekening dat een bedrijf genaamd huurwoningen.nl al een jaar geld van mijn rekening afschrijft. Ik heb dit door persoonlijke omstandigheden niet eerder gezien. Toen ik hen benaderde zeiden ze dat een T. Ismaili zich had aangemeld. Mijn naam is S. Ismaili en mijn rekening staat ook op deze naam. Zij weigeren om het geld terug te betalen. Ik heb nooit een bericht van hen ontvangen en ook nooit op hun woningen gereageerd. Ik vraag me af hoe ik dit moet oplossen. Op radar.nl lees ik dat ze heel veel mensen belazeren en dat het eigenlijk gewoon een malafide website is. Ik begrijp niet waarom deze website 4 jaar later nog online is zodat nog meer mensen de dupe kunnen worden van hun wanpraktijken. De ing is nu bezig met een onderzoek maar ik vraag me af wat ik nog verder kan doen.

Wanneer ik mijn geld terugkrijg en het bedrijf verder ingeperkt wordt zodat niet nog meer mensen het slachtoffer worden.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 16:51 geantwoord

Geachte mevrouw Ismaili,

Meerdere malen hebben wij contact met u gehad over uw account, waarbij het e-maialdres, IBAN-nummer en achternaam overeenkomen. U begrijpt ook dat wij niet in staat zijn om deze gegevens te achterhalen en zoals u schetst te koppelen aan elkaar om vervolgens hiermee een premium account aan te maken op Huurwoningen.nl.

Iedere nieuwe gebruiker ontvangt per mail een bevestiging van de inschrijving, zo heeft u deze ook ontvangen, aangezien het uw e-mailadres is. Vervolgens is het account actief geweest en zijn de abonnementskosten o.b.v. deze actieve inschrijving betaald.

Tevens zijn alle geïncasseerde bedragen reeds terug gestort en heeft u het volledige bedrag retour ontvangen. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit uiteraard graag.

Op de website wordt sinds enkele maanden duidelijker en herhaaldelijk gecommuniceerd dat er een betalingsverplichting gekoppeld is aan het premium account. Dit om verwarring te voorkomen.

Er vanuit gaande dat deze kwestie definitief opgelost ik, verblijf ik.

Ashley Zuijdendorp

Heeft op 01 december 2016 om 01:24 geantwoord

Ik verbaas me over de manier waarop u mijn klacht beantwoord. Ik heb geen bericht van u gekregen. Mijn naam is S. Ismaili en de persoon die zich bij u heeft aangemeld is T. Ismaili. U heeft mij geen enkele keer benaderd omdat u wist dat u onterecht geld van mijn rekening afhaalde. Op radar.nl lees ik dat heel veel mensen de dupe van uw oplichtpraktijken zijn. Ik ga niet akkoord met uw misleidende bewoordingen. U heeft onterecht geld van mijn rekening afgehaald en daar ga ik aangifte van doen.

Bericht van Huurwoningen.nl

4 dagen geleden - Geachte mevrouw Ismaili, Normaliter werk ik niet uit de mails van de klantenservice, aangezien onze klantenservice hier geen raad meer mee wist is uw correspondentie naar mij doorverwezen. Vandaar dat ik wel degelijk weet dat Huurwoningen.nl en u contact per mail met elkaar hebben gehad. Zoals aangegeven kwamen alle gegevens overeen met uitzondering van uw voorletter. De volledige incassokosten zijn inmiddels geretourneerd en heeft u ontvangen. Mocht er aangifte gedaan worden verleen ik graag alle stukken aan de politie. Ik sluit hierbij dan ook de correspondentie. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Slimoe