Klacht: Onterechte omzetting abonnement en incasso

op 03 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Huurwoningen.nl is enkel een geldmachine die lidmaatschappen probeert te incasseren. Ik meldde mij aan voor een gratis account. Vervolgens worden er toch pogingen gedaan geld te incasseren van mijn rekening. Ik vond het al vreemd dat je voor gratis toch een bankrekeningnummer moest doorgeven.
In hun voorwaarden staat (zie site) dat ze zelf veranderingen mogen aanbrengen in jouw profiel. Ze zetten ze dus zelf mensen om van gratis naar premium (=betaald).

Mij geen incasso's meer sturen en ook andere mensen niet meer oplichten.

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte klant, Wanneer u zich inschrijft voor een premium zijn de eerste 7 dagen gratis. Daarna betaald u €19,95 per 30 dagen. Dit word ook tijdens het inschrijven waar u uw rekeningnummer invult vermeld. Na deze 7 dagen gaat de betalingsverplichting van kracht die loopt d.m.v. een automatische incasso. Wij hebben niet de mogelijkheid om uw account om te zetten. U heeft zich ingeschreven op 02-05-2016 en uitgeschreven op 03-06-2016. Dit is buiten de eerste 7 dagen. Graag zien wij het stukje uit onze voorwaarden tegemoet dat wij uw account om mogen zetten van een gratis basisaccount naar een premium account. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door PJWee