Klacht: Onterechte machtiging

op 22 juni 2012 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Deze maand viel mij pas op dat Abonnenmentenland sinds 2006(!) een tijdschrift heeft bezorgd op een oud woonadres zonder mijn medeweten en hiervoor jaarlijks de kosten per machtiging heeft afgeschreven. De tijdschriften heb ik uiteraard nooit gezien.
Zijn kunnen geen bewijs van aanvraag overleggen maar zeker is dat dit pas een jaar nadat ik verhuisd was is aangevraagd.
Dit zou door de nieuwe bewoner gedaan kunnen zijn die daar slechts mijn rekeningnummer voor nodig had maar ik vermoed dat dit door Abonnementenland zelf is gedaan aangezien ik in 2004 een proefabonnement heb gehad en dit meerder malen heb moeten opzeggen.

Ik heb nu twee keer gebeld waarbij het verweer is dat ik zelf mijn rekeningafschriften beter moet checken. Mijn stelling is dat als je een contract en machtiging meent te hebben je dit moet kunnen overleggen. Ik wil een tegemoetkoming voor in ieder geval de helft van het abonnementsgeld.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 25 april 2017 om 17:12 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Oud West