Klacht: onterechte Invasso

op 19 augustus 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op 16 augustus een bedrag van € 39,84 geincasseerd van mijn rekening, achteraf blijkt dat dat ook in 2015 is gebeurd, terwijl ik geen gebruik maak van enig produkt! Ik hen het bedrag gestorneerd!

Gewenste Oplossing:

Als ook het bedrag van 2015 wordt teruggeboekt op mij. Rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 20 augustus 2016 om 08:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Je hebt al geruime tijd een abonnement bij MyAlbum. Inmiddels heb je contact opgenomen met onze klantenservice en lossen we dit graag samen met je op. Je abonnement is in ieder geval al terug gezet naar een volledig gratis account. Wij horen graag weer van je!

Met vriendelijke groet,

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door Mliberton