Klacht: onterechte inschrijving

op 25 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg sinds januari plots afschrijvingen van 19, 95 per maand. Ik heb mezelf NOOIT ingeschreven. Oook mij bankrek nr niet opgegeven. Door ziekte heb ik mijn afschrijvingen niet kunnen controleren dus kwam er pss rond april/ mei achter. Heb afschrijvingen teruggeboekt en kreeg opeens begin juni dreigbrieven. Klacht ingediend maar heeft niet geholpen

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn afschrijvingen vanaf dec/januari terughebben. Rond de 120 euro. Plus inschrijfgeld 35 euro

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een account aangemaakt op 24-12-2015. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Wanneer u zich inschrijft zijn de eerste 7 dagen gratis. Wij vragen geen €35,00 voor inschrijfgeld. U heeft meerdere incasso's gestorneerd toen uw account actief was. Wij hebben u hier een factuur van verzonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Romyliv

1 jaar geleden - Ik weet 1000% zeker dat ik mezelf niet heb laten inschrijven, Heb zeker mijn rekeningnummer nooit opgegeven. Hier wordt een zeer vals spelletje gespeeld. Zo zou ik volgens de info van huurwoningen .nl op 12 juni met het wachtwoord hebben ingelogd. IK weet zeker dat ik dat niet gedaan heb. Ik heb bovendien geen ww. Ik zou die mail wel eens willen zien van mijn wachtwoord en mijn bericht van opgave banknr. Dit heb ik al eerder gevraagd maar geen antwoord op gekregen. Alleen een of ander uitdraaitje ui de PC

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u een e-mail verzonden met een kopie van uw account gegevens. Waarin uw rekeningnummer ook word vermeld wat tijdens het aanmelden is achtergelaten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben u een e-mail verzonden met een kopie van uw account gegevens.
Waarin uw rekeningnummer ook word vermeld wat tijdens het aanmelden is achtergelaten. Daarnaast wordt een premium account altijd geverifieerd op ip-adres en e-mailadres. Indien er geen bankrekeningnummer is ingevuld, is er ook geen account en kunnen wij uiteraard niet incasseren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Romyliv