Klacht: onterechte inning van oud dossier

op 03 oktober 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Volgens Lindorff zou er een openstaande schuld moeten staan uit 2004 van KPN . AL diverse malen heb ik gebeld , gemaild , en uitgelegd dat mij hier niks over bekend is . Toch stug blijven zij mij brieven sturen , waar ik telkens op reageer met het zelfde verhaal . Dit is een zaak uit 2004 , we leven nu in 2016 , er ligt geen vonnis op en het staat ook niet op mijn naam . Vind dit super vervelend !!!

Ik pas ben tevrede , wanneer zij stoppen met brieven sturen , en niet mij met een onbekend dossier om de oren slaan uit 2004 !!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:00 geantwoord

Lindorff heeft reclamant op 4 oktober 2016 gebeld, echter geen gehoor. Lindorff tracht vanaf 2006 een betalingsregeling te treffen. Tot op heden is de vordering nog niet ingelost. Wij zullen reclamant een brief toesturen waarin wij de vordering verder zullen toelichten. Hierin sturen wij een bewijs mee, van een e-mail die wij hebben ontvangen van reclamant, er wordt aangegeven dat ze ons op de hoogte zal houden van haar financiële situatie, zodra daar een verbetering in komt. Wij zijn uiteraard nog bereid om een betalingsregeling af te spreken met reclamant.

Alle klachten die gemeld zijn door rosquin48