Klacht: Onterechte ingebrekenstelling

op 20 augustus 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lindorff heeft mij een brief gestuurd met de titel sommatie en ingebrekenstelling.
Hierin geeft men aan dat is een groot openstaand saldo heb en dat dit na eerdere aanmaning niet is voldaan.
Het zou gaan om een schuld inzake KPN, nu is dit volkomen onterecht aangezien ik nog nooit zaken heb gedaan met KPN.
De brief bevat veel zaken waardoor veel mensen direct zullen gaan betalen o.i.d. maar let hier vooral op dat dit niet correct is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer bedrijven als Lindorff worden aangepakt voor dit soort praktijken om burgers op kosten te jagen en er zelf beter van te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Lindorff

Heeft op 23 september 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft reclamant op 2 september 2016 gebeld, geen gehoor. Naar aanleiding van het onderzoek hebben wij u een e-mail toegestuurd met het verzoek om contact op te nemen. HIerna hebben wij niets van u mogen vernemen. Wij sturen u een brief toe waarop wij u verzoeken te reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander1307