Klacht: onterechte incassokosten

op 11 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Namens de GGZ begeleid ik cliënt (mevr Valpoort). Al jaren werd vanuit de uitkering van mevr de zorgverzekeringspremie ingehouden. Dat is begin dit jaar veranderd. Mevr is dakloos en heeft een briefadres. Na maanden kreeg mevr brieven van een deurwaarder dat ze een achterstand had wbt betaling premie zorgverzekering. Mevr snapte dit niet en is aangemeld bij GGZ instelling. Ik ben op onderzoek uitgegaan. Ik heb gebeld met VGZ en klantmanager. Volgens VGZ had SoZaWe actie moeten ondernemen, maar volgens klantmanager was dat andersom. Hierop weer VGZ gebeld en deze was duidelijk: De actie ligt bij SoZaWe. Mevr en ik vinden dat incassokosten hierdoor niet terecht zijn.

Wij zijn tevreden wanneer de incassokosten niet betaald hoeven worden door mevr. Uiteraard zal de premie wel betaald gaan worden. Hiervoor is al een betalingsregeling getroffen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Valpoort